maandag 13 december 2010

Wat zou ik doen...

Om de millenniumdoelen waar te maken, of tenminste een kleine beidrage leveren tot het bereiken ervan, zou ik best een hoop kunnen doen. En WILLEN doen. Minder vlees eten is sowieso één van mijn doelen waar ik aan wil gaan werken. Helaas kan ik dit pas echt toepassen als ik op kamers woon, aangezien mijn ouders erg van vlees houden. Daarnaast maak ik veel gebruik van het openbaar vervoer en haal ik altijd veel vriendinnen over om met mijn OV mee te reizen. Daarnaast steun ik veel goede doelen, zoals Oxfam novib en WNF.

Toch voel ik me heel klein als het gaat om de millenniumdoelen. Om me heen kijkend zie ik dat zoveel mensen er neit bij stil staan en er waarschijnlijk ook bar weinig om geven. Dat is erg demotiverend en helaas trekken ze me er soms in mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten